Zakładając dowolną działalność gospodarczą, zawsze powinno się przemyśleć całościową strategię nad tym w jaki sposób chcemy być postrzegani zarówno przez rynek jak i naszych potencjalnych klientów.
Taki szczegółowy plan jest wręcz niezbędny, gdyż jak łatwo się domyśleć poszczególnych czynności, aby wszystko zestawić jak należy jest niezwykle wiele. Na szczęście możemy sobie w tym wszystkim pomóc, ponieważ są pewne kwestie, które uznać można w zasadzie za oczywiste. Jedną z nich jest założenie strony internetowej. Coś co jeszcze kilkanaście lat temu było domeną wyłącznie dużych międzynarodowych korporacji, dzisiaj wydaje się być w zasadzie standardem i koniecznością. Współczesny rynek tak bardzo się zdynamizował, że profesjonalną szatę graficzną posiada zarówno specjalistyczny portal internetowy jak i mały studencki blog. Zarówno każdy twórca jak i przedsiębiorca doskonale wie, że słynna zasada „jak Cię widzą, tak Cię piszą” w Internecie jest właściwie podstawą i należałoby się do niej stosować. No dobrze, jedynie jak wybrać odpowiedni szablon. Przecież na przykład w najpopularniejszym WordPressie są ich dziesiątki. A więc tutaj warto postawić na przetestowane rozwiązania. Na przykład wszelkie agencje pracy wielokrotnie decydują się na wybór szablonu o nazwie Careerfy. Dzieje się tak w dużej mierze w związku z tym, że charakteryzuje się on dosyć dobrą przejrzystością i rozbudowaniem. Oczywiście nie tylko agencje pracy mogą wybierać wspomniany Careerfy. Konstruując na przykład portal internetowy także może być on właściwym wyborem.
Reasumując zatem nasze rozważania zaznaczmy też, że tak jak i życiu, tak i w Internecie warto trochę poeksperymentować. Kiedy więc tworzymy czy to bloga czy także portal internetowy na dany temat do przetestujmy sami, który szablon będzie prezentował się najlepiej. Możemy wyjść oczywiście od wspomnianego wzoru Careerfy i potem do niego porównywać kolejne motywy. Pamiętajmy, że każdy używany szablon nie tylko musi podobać się naszym czytelnikom, lecz także i nam samym! W końcu jako twórcy czy też wydawcy, będziemy go podczas pracy dość często oglądali. Jego grafika musi więc być przyjemna dla naszych oczu. Nie ma bowiem nic gorszego, niż zdecydowanie się na dany szablon „w ciemno” pod wpływem dominujących trendów.
Dodaj swój komentarz